Julbord på Sundbyholms slott 2025

Förra året var vi på julbord på Sundbyholms slott och vi var så nöjda så vi ville åka i år igen. Efter en rejäl middag med allt som hör julen till (lax och sill, köttbullar och prinskorv och allt däremellan) så smög vi ner till källaren för att avnjuta gottebordet.

Där nere i källaren var stämningen lugnare, inte så stimmig, och vi fyllde våra fat med godsaker.

Nu befinner vi oss i en matkoma deluxe. Då passar det perfekt att kolla ikapp curlingen.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started